eZoo.pl & Jooble

Zapraszamy do odwiedzin

ADOPTUJ MNIE

ADOPCJEE

Aktualna lista zwierząt do adopcji:
kliknij tutaj.

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
 
Miejsce na reklamę

Chcesz się reklamować na stronie naszego sklepu ? - moduł do uzgodnienia.
Zadzwoń lub wyślij e-mail poprzez formularz kontaktowy.

Cena: około 3 zł  / dzień

VET - INFO

Masz pytania do naszego konsultanta - lekarza weterynarii ?
Skonsultuj się z Nim wysyłając e-mail na adres: kontakt


Wszelkie opinie - sugestie  (dot. wysyłki oraz produktów) prosimy kierować na e-mail: kontakt
Odpowiedzi na Państwa sugestie oraz zapytania znajdują się tutaj.


VET - ODPOWIEDZI

Odpowiedzi na pytania zadane naszemu konsultantowi - lekarzowi weterynarii znajdziecie Państwo tutaj.

VET - NOWOŚCI
Podpowiedzi co do nowości znajdziecie Państwo tutaj.

VET - PORADY

* Twój Pupil zażywa antybiotyki?
* Zakaźne zapalenie otrzewnej kotów – FIP
* Zwiększ odporność swojego Pupila- najpierw odrobaczenie
* Plaga pcheł w domach

 

Sugestie - opinie

Podpowiadamy 08.05.2014

Jeżeli zamawiacie Państwo przesyłkę typu PP PRIORYTET - to owszem jest taniej niż Kurierem ok. 1 - 2 max. 3 złote, oraz najczęściej do 1-3 dni roboczych przesyłka POWINNA dotrzeć do Odbiorcy - tak bywa najczęściej, NIESTETY w takiej sytuacji nie mamy żadnej gwarancji, że tak będzie kolejnym razem - jest to przesyłka nie monitorowana! Jak widać z zamieszczonych opinii, bardzo często przesyłki typu PRIORYTET docierają w sugerowanym przez Pocztę Polską terminie. My nie mamy na to żadnego wpływu, poza tym że nadajemy takie przesyłki niezwłocznie do realizacji. Przesyłki kurierskie docierają najczęściej na drugi dzień , chyba że jest to weekend lub dzień przed innymi ustawowo wolnymi dniami . Przesyłki nadane w piątek docierają zazwyczaj w poniedziałek - ostatecznie we wtorek-owszem jest to 1-3zł drożej ale bardziej pewne
Ponadto nie jesteśmy w stanie "przewidzieć" co się dzieje z taką przesyłką - paczką i w jakim stanie ten towar dotrze do klienta , ale jeśli to może wynikać z "niepoprawnego" zabezpieczenia towaru przez naszych Pracowników - to prosimy o takie  informacje i kontakt , gdyż nadzorujemy cały proces przygotowywania przesyłek -monitoring . Wasze sugestie pozwolą nam poprawić jakość obsługi Klientów - z góry dziękujemy za pomoc . Preferujemy kontakt mailowy na kontakt@ezoo.pl
Jeżeli występują braki w dostępności danego produktu u Dystrybutorów lub Producentów -niezwłocznie informujemy Was proponując inne zamienniki lub niezwłoczny zwrot pieniędzy .

Zespół eZoo.pl
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pani Ewa odpisuje dnia 15.05.2014

Dzień dobry Panie Doktorze, Teraz to Pan mnie zaskoczył. Bardzo miło zresztą Dziękuję za porady. Ma Pan rację, kropelki będą lepsze i bezpieczniejsze. Kociak, który do mnie przychodzi i którego traktuję trochę jak własnego, jest młody. Myślę, że waży ok. 3-4 kg , pies, a właściwie suka (10 letni Golden Retriever)ok.30 To mój cały zwierzyniec, który żyje ze sobą w wielkiej przyjaźni Pozdrawiam Cały Zespół sklepu.
Ewa S.

Reklamacja , czasami tak się dzieje...
zdarzyło się tak że przesyłka nie dotarła do Odbiorcy?
Po przeanalizowaniu - śledzenie przesyłek Poczty Polskiej , okazało się że
z informacji jakie otrzymaliśmy wynika , iż przesyłka została dostarczona
do Odbiorcy -  W takiej sytuacji musimy składać reklamacje , ale dopiero
po upływie 2 tygodni od nadania przesyłki - bo takie są procedury
reklamacyjne na Poczcie . My mimo dobrych chęci nie możemy nic więcej w
tym temacie zrobić - jak tylko czekać na rozpatrzenie tejże reklamacji .
Poczta w swoim regulaminie ma ok. 30 dni na rozpatrzenie reklamacji
!!!...:((( Jeżeli w trakcie procesu reklamacyjnego okaże się że Poczta
Polska "zawiniła"- to wtedy przysługuje nam odszkodowanie za taką
przesyłkę- czym będziemy mogli zrekompensować poniesione koszty i straty
danego Odbiorcy . Prosimy o wyrozumiałość i zrozumienie takiej
postawy...przecież Nikt nie chce "bez sensu" - dokładać do "businessu".
Ubolewamy że tak czasami się dzieje ,  dlatego te przesyłki są
ubezpieczone . W innej sytuacji może przecież wydarzyć się tzw. wypadek
drogowy samochodu przewożącego dane przesyłki i może dojść do
zniszczenia części przesyłek...wtedy niestety też obowiązuje nas
procedura "reklamacyjna" - zaś dany Przewoźnik ze swojej strony
uruchamia procedurę uzyskania odszkodowania od swojego "ubezpieczyciela"
itd.
Podobna sytuacja może przytrafić się również firmie "kurierskiej" - to
jest tzw. "samo życie"... dokładamy wszelkich starań aby takie sytuacje
załatwiać priorytetowo , ale tam gdzie pracują Ludzie , tam zdarzają się
zarówno pomyłki - przypadkowe  jak i inne "śmieszne" sytuacje powstałe w
sposób niezamierzony... trudno nam bardziej restrykcyjnie podchodzić do
naszych Pracowników... ale każdy taki przypadek służy nam do
doskonalenia się celem podniesienia jakości obsługi Klienta .

Z pozdrowieniami 

Zespół eZoo.pl

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opinie o sklepie eZoo.pl mogą Państwo zobaczyć klikając na odpowiedni linki:

Opinie na Ceneo: 
Kliknij tutaj

Rzetelne opinie
Kliknij tutaj

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl