Sugestie - opinie

Podpowiadamy 08.05.2014

Jeżeli zamawiacie Państwo przesyłkę typu PP PRIORYTET - to owszem jest taniej niż Kurierem ok. 1 - 2 max. 3 złote, oraz najczęściej do 1-3 dni roboczych przesyłka POWINNA dotrzeć do Odbiorcy - tak bywa najczęściej, NIESTETY w takiej sytuacji nie mamy żadnej gwarancji, że tak będzie kolejnym razem - jest to przesyłka nie monitorowana! Jak widać z zamieszczonych opinii, bardzo często przesyłki typu PRIORYTET docierają w sugerowanym przez Pocztę Polską terminie. My nie mamy na to żadnego wpływu, poza tym że nadajemy takie przesyłki niezwłocznie do realizacji. Przesyłki kurierskie docierają najczęściej na drugi dzień, chyba że jest to weekend lub dzień przed innymi ustawowo wolnymi dniami. Przesyłki nadane w piątek docierają zazwyczaj w poniedziałek - ostatecznie we wtorek-owszem jest to 1-3zł drożej ale bardziej pewne???
Ponadto nie jesteśmy w stanie "przewidzieć" co się dzieje z taką przesyłką - paczką i w jakim stanie ten towar dotrze do klienta, ale jeśli to może wynikać z "niepoprawnego" zabezpieczenia towaru przez naszych Pracowników - to prosimy o takie  informacje i kontakt, gdyż nadzorujemy cały proces przygotowywania przesyłek -monitoring. Wasze sugestie pozwolą nam poprawić jakość obsługi Klientów - z góry dziękujemy za pomoc. Preferujemy kontakt mailowy.
Jeżeli występują braki w dostępności danego produktu u Dystrybutorów lub Producentów -niezwłocznie informujemy Was proponując inne zamienniki lub niezwłoczny zwrot pieniędzy.

Zespół eZoo.pl
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pani Ewa odpisuje dnia 15.05.2014

Dzień dobry Panie Doktorze, Teraz to Pan mnie zaskoczył. Bardzo miło zresztą Dziękuję za porady. Ma Pan rację, kropelki będą lepsze i bezpieczniejsze. Kociak, który do mnie przychodzi i którego traktuję trochę jak własnego, jest młody. Myślę, że waży ok. 3-4 kg , pies, a właściwie suka (10 letni Golden Retriever)ok.30 To mój cały zwierzyniec, który żyje ze sobą w wielkiej przyjaźni Pozdrawiam Cały Zespół sklepu.
Ewa S.

Reklamacja, czasami tak się dzieje...
zdarzyło się tak że przesyłka nie dotarła do Odbiorcy?
Po przeanalizowaniu - śledzenie przesyłek Poczty Polskiej, okazało się że
z informacji jakie otrzymaliśmy wynika, iż przesyłka została dostarczona
do Odbiorcy -  W takiej sytuacji musimy składać reklamacje, ale dopiero
po upływie 2 tygodni od nadania przesyłki - bo takie są procedury
reklamacyjne na Poczcie ! My mimo dobrych chęci nie możemy nic więcej w
tym temacie zrobić - jak tylko czekać na rozpatrzenie tejże reklamacji.
Poczta w swoim regulaminie ma ok. 30 dni na rozpatrzenie reklamacji
!!!...:((( Jeżeli w trakcie procesu reklamacyjnego okaże się że Poczta
Polska "zawiniła"- to wtedy przysługuje nam odszkodowanie za taką
przesyłkę- czym będziemy mogli zrekompensować poniesione koszty i straty
danego Odbiorcy. Prosimy o wyrozumiałość i zrozumienie takiej
postawy...przecież Nikt nie chce "bez sensu" - dokładać do "businessu".
Ubolewamy że tak czasami się dzieje,  dlatego te przesyłki są
ubezpieczone. W innej sytuacji może przecież wydarzyć się tzw. wypadek
drogowy samochodu przewożącego dane przesyłki i może dojść do
zniszczenia części przesyłek...wtedy niestety też obowiązuje nas
procedura "reklamacyjna" - zaś dany Przewoźnik ze swojej strony
uruchamia procedurę uzyskania odszkodowania od swojego "ubezpieczyciela"
itd.
Podobna sytuacja może przytrafić się również firmie "kurierskiej" - to
jest tzw. "samo życie"... dokładamy wszelkich starań aby takie sytuacje
załatwiać priorytetowo, ale tam gdzie pracują ludzie, tam zdarzają się
zarówno pomyłki - przypadkowe  jak i inne "śmieszne" sytuacje powstałe w
sposób niezamierzony... trudno nam bardziej restrykcyjnie podchodzić do
naszych Pracowników... ale każdy taki przypadek służy nam do
doskonalenia się celem podniesienia jakości obsługi Klienta.


Z pozdrowieniami 

Zespół eZoo.pl

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opinie o sklepie eZoo mogą Państwo zobaczyć klikając na odpowiedni linki:

Opinie na Ceneo: 
Kliknij tutaj

 

Rzetelne opinie
Kliknij tutaj

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl